jom klik

Tuesday, May 18, 2010

Exam Day-1

Ari nie start g exam utk naik pangkat, ceh...ada hati nk nek pangkat, tp hatiku mmg nk nek pangkat pown, mana la tau kot2 leh tambah gaji lg ker $$$$$
Citer psl exam,
mcm nk rak aku perah otak nk ingat muka surat mna soalan yang kuar,
mmg lar leh bukak buku tiru jer, tp mcm hampeh aku menjawabnyer,
ngan perut lapar x breakfast samer, start 9.15pg abeh lak tu kui 12.30tghari cam nak bebai ja,
mna xnyer jawapan dalam esei, dh lar lma tinggai skola, tetiba g exam kna bwt esei lak,
so ngan tulisan mcm kasut cabuk aku memulakan.

Dalam 8 soalan kna jawab 5 soalan esei,
siap ada pecahan lak tu.......xper2,
the best part is dh ada buku seniri gatai nk pinjam buku org konon2 update tahun terbaru,
tp mmg ok lar sbb byk yg terbaru dh masuk dlm buku tu,
aku lak ada pekeliling yang print drp internet jer, klu nk bwk cam serabut jer,
yang aku bebai sgt bla soalan yang senang teramat,
yang aku penah baca dlm buku aku yang lama tu tetiba xda dlm buku baru tu,
mcm nk ***** ja aku, ngan muka sekupang aku tros g bg kertas jawapan jer,
tp suma jawab kecuali 2 pecahan soalan aku xjawab, 10markah tu..............
so lantak lar benda dh lepas n' the moral of the story is klu g periksa bwk buku baru
ngan yang lama skali bru xmenyesal nk mampus........heheheh


jom study......................................


p/s : wish me luck in tomorrow and the day after for my next exam.....

No comments:

c