jom klik

Tuesday, December 8, 2009

Ishk3....


Lma dh aku x update blog nie, last wat tahun Jan 2007, skrg dh thn 2009setahun lebey menghilang.........

Sekarang aku dh ada 2 org anak, 1st baby girl (Nur Syifa), 2nd baby boy yang bru sja dilahirkan pd 14 Nov 2009 (Muhammad Syafiq).

Pejam-celik2 aku dh pun ada 2 org anak...mcm mimpi lak dulu masa ank dara aku rock semacam + control ayu(tp xcontrol sgt pon), lebih kepada mcm jantan....hehehe.....itu kta arwah abah aku.

Abah Aku pon skrg dh xda, meninggal dunia pada 15 Januari 2008, yang tinggal skrg hanyalah ibuku yang tersayang, ank menakan aku yg tersanyang pon dh xda, menginggal dunia 6bln sebelum arwah abah aku.....korang kt luar cna yang mna ada lg ibu n' ayah hargailah mereka seadanya, jgn terlalu membandingkan mereka dengan ibu bapa org len, nti korang yang menyesal d kemudian ari....

Kay lar suma, setakat ini sja dahulu....aper2 nti aku update len ek....bye

No comments:

c